Witam.Od ostatnich 2msc poszukuje pracy-robię to w aktywny sposób jednak żadnego efektu jak na razie niema.Zastanawiam się czy dałoby rade wkręcić się do pracy na jakąś listonoszkę np..może macie pomysły gdzie szukać ciekawej pracy, zwłaszcza w firmach państwowych tam gdzie stawiane są niskie wymogi(łódzkie)?
Poszukaj na stronie poczty polskiej w zakładce praca- oferty, wszystkie oferty masz pogrupowane województwami więc łatwo się połapiesz. Powodzenia
właśnie oglądałam przed chwilą program o pracy listonosza i nie należy ona do najłatwiejszych a płacę też niskie,trzeba się nadźwigać każdego dnia i nachodzić sporo km ...ale jeżeli to Tobie nie straszne to czemu nie próbuj
Choć nie jestem kobietą to specjalnie się tutaj zarejestrowałem żeby przybliżyć kilka faktów z życia listonosza (zresztą nie ważna płeć na PP obowiązki spadają na wszystkich tak samo)
Pracuję jako listonosz od jakiegoś czasu i nie polecam nikomu tego zawodu, przychodzisz o 7 do pracy, na półkach z listami panuje wielki bajzel który musisz sobie podzielić, w międzyczasie przychodzi Pani naczelnik i opowiada jak to powinno się brać przykład z kolegi/koleżanki listonosza z innego miasta którego pogryzł pies a mimo tego nie wziął urlopu zdrowotnego.
Potem dostajesz milion poleconych które musisz od nowa segregować i liczyć bo jak brakuje przez pomyłkę pracownika sortującego to Ty za te brak zapłacisz!
Wyjeżdżasz w rejon z koszami pełnymi listów, podczas rozmowy kwalifikacyjnej każdy podkreśla że nie m nadgodzin-celowo bo w 8h pracy nie da się tego wszystkiego doręczyć!
Wyjeżdżasz swoim autem oczywiście bo poczty funkcjonują głównie na auto-rejonach. Pieszo? pewnie są takie oddziały, ale tego już zupełnie nie polecam bo po tygodniu łażenia po 20km dziennie będziesz miała dosyć. Więc jedziemy na rejon, czekamy pod domofonem aż ktoś się obudzi, gorzej jak obudzi się jak już wrzucisz awizo do skrzynki (a czasu mało więc trudno czekać 5 minut pod domofonem)