Dziewczyny,żeby dobrać właściwy krem z którego będziemy zadowolone trzeba określić swój rodzaj cery.Ruda z tego,co opisujesz masz cerę mieszaną. I powinnaś dobierać kosmetyki do tego typu cery. Nie zawsze kosmetyk,który kupimy będzie nam służył i będzie tym odpowiednim. Dlatego tak długo musimy szukać,aż znajdziemy odpowiedni.Wiem,że jest to wkurzające,ale zdarza się, że trafisz na właściwy krem,ale będzie on zawierał jakiś składnik na który źle reagujesz i już będzie coś nie tak.Ja również bardzo długo szukałam odpowiednich kremów do twarzy. Twarz myj żelem właściwym do cery mieszanej i po umyciu zanim nałożysz krem przetrzyj tonikiem wtedy taki krem lepiej się wchłania.Stosuj też dwa razy w tygodniu peeling do twarzy i co najważniejsze pij dużo wody,ponieważ trzeba pamiętać o nawilżaniu skóry, również od wewnątrz,bo to ma też duży wpływ.
wjej724 napisał/a:Witam!
Mam pytanko na które mam nadzieje ktoś mi odpowie, doradzi, bo kompletnie w tym temacie jestem zielona...., a mianowicie mam, że tak powiem lat 25+....i jeszcze nigdy nie stosowałam żadnych pudrów, podkładów, fluidów itd..., a wiadomo, że skóra nie zawsze jest taka jaką byśmy chciały... Czasem trzebaby było "zatuszować" jakąś niedoskonałość, albo wychodząc gdzieś chciałabym mieć "ładniejszą" twarz, .....no , ale ..... i tu właśnie mój problem...., bo nie wiem czego użyć???
Czy któraś z Was może mi doradzić jakiego produktu użyć na sam początek-jak na razie tylko, żeby zatuszować co nieco i żeby makijaż ładnie się prezentował-do jasnej cery???
Pozdrawiam